{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه کور بودم نه کر..‌.

نه کور بودم نه کر..‌.
دیدگاه ها (۲)

حق

چشای قهوه ای

ار دیگ اِشتِب نزنید از این به بد✨️🐍🔪

(واقعی)۶۰۰ تایی شدنمون مبارک✨️🦋

# دقت دقت قابل توجه مسئواین کور و کر

به خاطرت کور،کر و احمق شدم🥱 ♡   ‌ ‌     ❍ㅤ       ⎙ㅤ    ⌲    ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط