{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداتورو به زمین نفرستاده...

خداتورو به زمین نفرستاده...
که خسته کننده زندگی کنی:))
دیدگاه ها (۰)

🥲🥲👍

هنرهای دخترامونن:)))

چرا برمیگردم هعییییی باتووو.....؟!

دخترم ولی میمیرم برای ماشین و موتوررر:))

خدا تورو نفرستاده زمین که خسته کننده بازی کنی!

خسته کننده نیستن ، خسته ان 🥺🛐

درد اینجاست که آدمیزاد روی زمین تنهاست.و بزرگترین دوراهی اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط