{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این واقعیت هاست که غرق کرده

دیدگاه ها (۱)

فهمیدین؟

نفرینت میکنم عاشق شی:)

من و تو:)

مادر همه چیز است!

فقط به دیالوگ انیمه ای...

تو ذوق منیبرای ادامه زندگیقوت قلبی برای سختی های زندگیتوتمام...

صلح طلب ولی جنگ بلد.......#تلاش #سختی #موفقیت #اانگیزه #جنگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط