{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس راحت بودن تو تنهایی>>>

احساس راحت بودن تو تنهایی>>>
دیدگاه ها (۰)

و در آخر منو تو باقی میمانیم=)

تورو هم دوست دارمممممم:)))))))))

فهمیدی:)

بزرگ ترین واقعیت زندگی<<کیا موهاشون کوتاهه؟ 🥹

چه راحت یادت رفت.......#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

اگر چنین فرصتی داشتم، قفسه سینه‌ام را باز می‌کردم و تو را در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط