{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس بدیههه

حس بدیههه
دیدگاه ها (۸)

من دوست خیلی بدیم چون هیچ وقت آن نبودم از حالشون باخبر بشم(:...

پیشییی جیمگولمم

🌺براى ظهرتون🌼زيباترين حسها رو خواهانم🌺حس قشنگ آرامش،🌼حس وجود...

خدایا حس بودنت قشنگ ترین حس دنیاست....#خدا_هست

مزخرف‌ترین حس،حس ششمه،میفهمی ولی نمیتونی اثبات کنی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط