{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته ام ،خسته تر از اونی که بخوام حرف بزنم ❤️‍🩹🖤

خسته ام ،خسته تر از اونی که بخوام حرف بزنم ❤️‍🩹🖤
دیدگاه ها (۰)

اگه بلدم نباشی برا اونی که دوسش داری یاد میگیری تهش بازنده ...

لایک و کامنت و فالو یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط