{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

لایک و فالو فرااموش نشه 😍
دیدگاه ها (۰)

حال دلتون همیشه خوب

کی فضوووووله؟؟؟ 😂😂

من رها بودم.... روی شونه ی باد... مست بوی بهار... سرخوش و آزاد...

آخه این چه توقعیه از دانشجوهای پزشکی دارین؟؟؟

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

چرا این وسایل آنقدر خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط