{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاجی پیست بچه های زاهدان کلا تو یه لول دیگست🍷🏴‍☠️

حاجی پیست بچه های زاهدان کلا تو یه لول دیگست🍷🏴‍☠️
#کلیپ
#ماشینباز
#ماشین
#405
#ماشینبازان
#ماشینباز🔺🔻
دیدگاه ها (۱)

خدایی اگه رپر بودن خفن تر بود 😂🤣😂🤣#رپ#رپفارپفارسی#رپفارسی🎤

تتو رو بزنیم با هم🍷🤝🏻🫂#پارس#ماشینباز#ماشین#ماشین🏎

بی ط نیست حالم خوش🍷🖤(S)#کلیپ#شایان_یو

حالا صداش ب کنار🙌🏻⚰️خداشاهده یجوری واسه محرم ماشینو مشکی کرد...

راه رفتن ناروتو کلا تو یه لول دیگست

تو یه لول دیگست:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط