{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر بمیرم خوش حال میشی یا ناراحت...؟

اگر بمیرم خوش حال میشی یا ناراحت...؟
دیدگاه ها (۳۶)

خدایا ازت یه چیزی میخوام مواظب عشقم باش به جز اون کسی رو ندا...

دوست داری کدوم کارو باهام انجام بدی..؟

وقتی واسه یه اسم ناراحت میشی بدون با نبودنش چقدر ناراحت بشی ...

اگه بمیرم و برم ناراحت نمیشی قول بده 💔

میدونستیم ناراحت میشی مثل دفعه قبل میکردیم عقد رو 🥹🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط