{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس غم یکی دیگرو تا نکشع درک نمیکنه

دیدگاه ها (۰)

عاشق شدین

ببخشید)))...

ایشالا

من اگه یه شخص خیلی بزرگی بودم یه قانون میذاشتم تو کل جهانآدم...

شاید یکی دیگرو دوس داره💔😔《REZA 》

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط