{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پرشین روست هم کِیس گیمینگشو واسه فروش گذاشته و مانی هم دیشب ...

به قول اقا افشار فقط بذار اتفاق بیوفته.

امیر ایزد امشب لایو بود و با حاج پاندا دعوا کرد:)

مربوط به پست قبلی.

خسته شدم..

سخت نگیر مهم نیست..

واقعا ای کاش همه چی برگرده... :)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط