{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدوم داداشتو بیشتر دوست داشتی 😂

کدوم داداشتو بیشتر دوست داشتی 😂
من که خودم داداش جونگکوک ام رو دوست دارم ☺️
دیدگاه ها (۱۳)

جیمین

جونگکوک

اگه اعضای بی تی اس آهنگ ایرانی بودن

😚

کدوم رو بیشتر دوست داری رزی یا جیمین؟(با اجازه خودم جیمین رو...

حتما بگت برای هر تصویر چه وایبی گرفتی!

کدوم ساز رو بیشتر از همه دوست داری؟ خودم که پیانو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط