{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در آغوشم بگیر ، که شرح حال در کلام نگنجد:)!

در آغوشم بگیر ، که شرح حال در کلام نگنجد:)!
دیدگاه ها (۰)

She is the moon of my Sky...🤍🫂

•برآیَت ،لیلا می‌شدم!شیرین می‌شدم ...شاید هم آیدا !اما نه .....

انّی‌وُلدت‌لکی‌أحبك :زاده‌شدم‌تا‌تورا‌دوست‌بدارم !🤍

بَستَم چِشامو تا باز آرِزوت کُنَم:)♥ 🎂

این عمرگران میگذرد ....تا زنده ایم قدر همو بدونیم..

بیا بخواب بازم تو اغوشم🦋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط