{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدابی توحالم خوب نیست

بخدابی توحالم خوب نیست

💔😭💔🥀
دیدگاه ها (۰)

نمی بخشم کسانی که درحقم جفاکردن💔💔💔💔

بسلامتی خودم که یه روزخوش ندیدم...تواین دنیا لعنتی😭💔😭💔

تاحالاشدهنصف شب انقدرزیرپتوگریه کنیدلت واسه خودت بسوزه😭😭😭😭😭😭

توماشدی امابدون من چه کسی خواست من وتومانشویم خانه اش ویران ...

اینکه میبینم حالم خوب نیست و هیچ دلیلی برای اینکه حالم خوب ن...

واقعا حالم خوب نیست:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط