{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخاطبی نداره

💔😅
دیدگاه ها (۰)

این براتوعه:)))))

باقی عمرمن تویی:)))

بی مخاطب

👋🥀💔

......مخاطب ؟نمیدونم خودممشاید اصلأ مخاطبی نداره.....

امیدوارم مخاطبی که هنوزم بعضی وقتا میرم چتامونو میخونمم بفهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط