{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من حتی تو خانواده ام بچه اولم..💀❤️‍🔥

من حتی تو خانواده ام بچه اولم..💀❤️‍🔥
𝗝𝗈𝗂𝗇 ↳ @snowgirla 🌱🤡.
دیدگاه ها (۶)

چاکرشومااا💆🏻‍♀♥️𝗝𝗈𝗂𝗇 ↳ @snowgirla 🌱🤡.

واقعااا چرا😂😐🌩؟!𝗝𝗈𝗂𝗇 ↳ @snowgirla 🌱🤡.

این رفیق خیلی وقتا مارو از چه شرایطی که نجات نداد!🫂🫠✨𝗝𝗈𝗂𝗇 ↳ ...

اتفاقی که اشک بهرام افشاری رو درآورد!

بچه اولم باید دختر باشه البته فرقی نداره برام-

تو عشق اولم بودی... . . . . . . #افسانه#فکت#ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط