{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"rezero"

"rezero"
دیدگاه ها (۰)

نقاشیم از دن ۳ ساعت طول کشید 😭لطفاً بگید چه طوره؟؟؟

"sololeveling"

"Neon Genesis Evngelion"

اولین نقاشیم روی بوم با گواش و ابرنگ چه طوره؟؟؟

#انیمه#Rezero#Anime

#Name:ریزیرو#معرفی_انیمه #انیمه #میکس_انیمه #ریزیرو #سوبارو#...

#Name:ریزیرو#معرفی_انیمه #انیمه #میکس_انیمه #ریزیرو #سوبارو#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط