{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه چاره نیست نمیونم که بگم نیا مگه میشه بگم نیا شما خود

دیگه چاره نیست نمیونم که بگم نیا مگه میشه بگم نیا شما خودتون بودین بیرون میکردینش؟
دیدگاه ها (۱۳)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

همینه دیگه ؟

نمیدونم والا چی بنویسم این توری قبول کنید دیگه

جونننننننننننن😅😅😅😅😅😅

نمیونم چرا نرفتم بخوابم و حالا که میخوام بخوابم ساعت ۴ و ۳۷...

دیگه خودتون فکر کنین چی میشه

معلوم نیست دیگه فعالیت کنم . مواظب خودتون باشید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط