{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍒🌱بعضی گمان‌ها، گناه است؛

🍒🌱بعضی گمان‌ها، گناه است؛
مثلا همین که گمان میکنی من دلتنگت
نیستم و حالم خوب است…🍒🌱
دیدگاه ها (۰)

🌱"آرزویم فقط این است زمان برگرددتیرهایی که رهاشد به کمان برگ...

🌱🍒کافیست...🌱🍒

🌱🍒تو که نمی‌دانیشاید یکی به خاطرِ توبا خدا نجوا می‌کند...‌🌱🍒

🍒🌱جان چه میدانستاز دنیا چه‌ها خواهد کشید...🍒🌱#صائب_تبریزی 🌾

حالم حال عکس_اهم چیز... چخبر؟ من که خوب نیستم👺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط