🎥استفاده چندینباره رئیسجمهور از کلمه قحطی آنهم در شرایط
🎥استفاده چندینباره رئیسجمهور از کلمه قحطی آنهم در شرایط جنگی خیلی عجیب است!/ آیا این پالس به دشمن نیست؟
مهدی عسگری نماینده سابق مجلس و تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹️قحطی در کشوری که میتواند با ۱۴ کشور همسایه ارتباط داشته باشد ابدا ممکن نیست/ کشور ما آنقدر مرزهای گسترده دارد که سالی ۱۵ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم، چگونه میشود چنین کشوری دچار قحطی شود؟!
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
مهدی عسگری نماینده سابق مجلس و تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹️قحطی در کشوری که میتواند با ۱۴ کشور همسایه ارتباط داشته باشد ابدا ممکن نیست/ کشور ما آنقدر مرزهای گسترده دارد که سالی ۱۵ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم، چگونه میشود چنین کشوری دچار قحطی شود؟!
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
- ۷۶۰
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط