{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد نگذره یه وقت.....

بد نگذره یه وقت.....
😂😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

🧌هی زامبی کچله نمیری یه وقت .اوخی مرد وای چه بد .داشم لیان

یه مقدار بد شد ببخشید امتحان داشتم نتونستم زیاد وقت بزارم بع...

یه نصیحتی بهتون بکنم هر وقت حالتون بد بود برین توی پلی لیست ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط