{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوه بیب، تو دیگه لیاقت منو نداری!

اوه بیب، تو دیگه لیاقت منو نداری!
#تهیونگ
دیدگاه ها (۰)

-اوم؛ سکته کردید گردن نمی‌گیریم گفته باشم....#جونگکوک

جوری که تغییر مود میده:

صرفا جهت به بازی گرفتنه قلبه شما (:#جونگکوک

اسلاید اول: بله دیگه... وقتی بدی میکنی منتظر بدیِ منم باش عز...

چه سگاییو آدم کردیم‌ ک‌‌ الان برا خودمونهار شدن[🐶]  تو خودت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط