{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعااااا نمیفهمم چرا این حرفا رو میزنین

واقعااااا نمیفهمم چرا این حرفا رو میزنین
مثلا وقتی هیت میدین به شما مدال میدن یا ازتون تقدیر میکنن یا به یه جایگاهی میرسین؟هان؟
فقط حسودی میکنین
ولی هیتر های عزیز اشکالی نداره میدونین چرا
چون هرچقدررررر هیت بدین چیزی از ارزش های بی تی اس کم نمیشه ما ارمی ها پیش بی تی اس هستیم
دیدگاه ها (۱۹)

بپرسید

حق به توان حق

اسمش چیهههههههههههههه

بح بحححح ی هیتر دیگه آخه بچه سال تو کار زندگی نداری میای زیر...

یه خبر خیلی ناراحت کننده که تازه فهمیدماین حرف ها رو من نگفت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط