{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

najmeh_134 47233639

دیدگاه ها (۲۷)

هرگز به آدمها برای ماندن‌ در کنار شما ،باج ندید حتی اگر........

من زندگی خودم رو می کنم،و برام مهم نیست چجوری‌قضاوت می‌ شم،....

زندگی دفتر خاطره هاست........✍️🏻

💯در💯

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط