{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بچه پایین بودم 😔🥀

من بچه پایین بودم 😔🥀
تو اون بالا بود خونتون 😔🥀
دیدگاه ها (۰)

🤴🏻👑شاه نسل سه 👑🤴🏻#پوتک

عی جان...شنیده بودم سوکوفوشی خونتون افتاده 👌

گفتم یه وقت سم خونتون نیوفته پایین😂😂😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط