{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چند تا شو بلد بودیی

چند تا شو بلد بودیی

خودم همش
دیدگاه ها (۱۳)

چه خوشملههه

چه مهربونم دنس هم گذاشتممم

پس خفه شو دیگه همش به خاطر شماها بود

پيجم راجب ميراكلس نيست ولي عكسو ديدم نتونستم نزارم

Herkes sa emanet.. 🫠 اما عادل تو پشت و پناه این سه زن بودیی💔...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط