{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا علی اکبر...

عشق با تو شروع میشه...

تا حسین است چه حاجت به عطای دگران...

با خودم فکر میکنم اصلا چرا باید رباب با آب هم قافیه باشه 💔

#شب_جمعه_است_هوایت_نکنم_میمیرم#شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب#یازهر...

بسمربالحسین... مجنون الحسین

وای حسین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط