{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم سنجاق کردم که یادت باشه من همیشه از تو بهترم

اینم سنجاق کردم که یادت باشه من همیشه از تو بهترم

کوکوشیبو
دیدگاه ها (۳)

ادیت خوب از یوریچی ندار‌....

یادت باشه ،توی چشمای آدمِ درست ،تو همیشه کاملی .

این حرف تهیونگ رو همیشه یادت باشه

بچه ها اینم همیشه به صورت عکسی درست کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط