دکتر غنی نژاد:
دکتر غنی نژاد:
1. لیبرالیسم حکومت قانون است
2. حکومت قانون از اصل توحید گرفته شده است
3. اصل توحید یعنی از هیچکس اطاعت نکن به جز خدا
4. حکومت قانون یعنی از هیچکس اطاعت نکن به جز قانون
سوال: اگر حکومت قانون از مبنای توحید گرفته شده است، لاجرم باید قوانین الهی را نیز شامل شود و اگر قوانین الهی را شامل شود، حکومت دینی رسول الله و ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین را در برگیرد و در ادامه این فرایند و استقرار حکومتِ قوانین الهی، باید از
قوانینی که فقهای بزرگ کشف و وضع میکنند اطاعت کنیم.
آیا ایشان اطاعت از ولی فقیه (به عنوان کاشف قوانین الهی) را خلاف لیبرالیسم نمی دانند؟
اگر خیر که فبها!
اما اگر خلاف لیبرالیسم بدانند باید گفت: ادعای مبنای توحیدی داشتن لیبرالیسم راهبردی است برای فریب دینداران و کنار گذاشتن دین به نام خدا.
دکتر غنی نژاد از جمله "حکومت قانون از توحید گرفته شده است" منظورشان این است که اطاعت سه شرط دارد:
1. از "یک" چیز باشد
2. آن چیز، انسان نباشد
3. آن چیز، خدا هم نباشد!
حال اگر سوال شود که:
1. آن چیز اگر شیطان باشد باز اطاعت از او جایز است؟
2. از بین قوانین مختلفی که کشف می شود کدام خوب و کدام بد است؟ (چرا که ایشان اعتقاد دارد انسان خودش عقل دارد و خوب و بد را از روی کتاب تشخیص می دهد و نیازی به امام و رهبر ندارد! نیازی به مفسر وحی و مبین کتاب ندارد! و حسبه کتابه)
3. قواعد کلی که توسط انسان ها کشف می شود چه نسبتی با قوانین الهی دارند و اگر تعارضی بین این قوانین و قواعد به وجود آمد تکلیف چیست؟
ایشان چه پاسخی دارند؟
1. لیبرالیسم حکومت قانون است
2. حکومت قانون از اصل توحید گرفته شده است
3. اصل توحید یعنی از هیچکس اطاعت نکن به جز خدا
4. حکومت قانون یعنی از هیچکس اطاعت نکن به جز قانون
سوال: اگر حکومت قانون از مبنای توحید گرفته شده است، لاجرم باید قوانین الهی را نیز شامل شود و اگر قوانین الهی را شامل شود، حکومت دینی رسول الله و ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین را در برگیرد و در ادامه این فرایند و استقرار حکومتِ قوانین الهی، باید از
قوانینی که فقهای بزرگ کشف و وضع میکنند اطاعت کنیم.
آیا ایشان اطاعت از ولی فقیه (به عنوان کاشف قوانین الهی) را خلاف لیبرالیسم نمی دانند؟
اگر خیر که فبها!
اما اگر خلاف لیبرالیسم بدانند باید گفت: ادعای مبنای توحیدی داشتن لیبرالیسم راهبردی است برای فریب دینداران و کنار گذاشتن دین به نام خدا.
دکتر غنی نژاد از جمله "حکومت قانون از توحید گرفته شده است" منظورشان این است که اطاعت سه شرط دارد:
1. از "یک" چیز باشد
2. آن چیز، انسان نباشد
3. آن چیز، خدا هم نباشد!
حال اگر سوال شود که:
1. آن چیز اگر شیطان باشد باز اطاعت از او جایز است؟
2. از بین قوانین مختلفی که کشف می شود کدام خوب و کدام بد است؟ (چرا که ایشان اعتقاد دارد انسان خودش عقل دارد و خوب و بد را از روی کتاب تشخیص می دهد و نیازی به امام و رهبر ندارد! نیازی به مفسر وحی و مبین کتاب ندارد! و حسبه کتابه)
3. قواعد کلی که توسط انسان ها کشف می شود چه نسبتی با قوانین الهی دارند و اگر تعارضی بین این قوانین و قواعد به وجود آمد تکلیف چیست؟
ایشان چه پاسخی دارند؟
۹۲۲
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.