{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو چه میدونی چه دردی داره موندن🙃

دیدگاه ها (۰)

بیصدا رفتم 🚶ک این درد و بهت حالی کنم💔

🖤💔

زیاده روی کردم ، تو دوست داشتن کسی ، تو تلاش کردن برا بدست ا...

تو اصلا میدونی مردن چه حسی داره؟🤯👻👻👻👻👻🤯

‏کسی که عجله برای صمیمیت داره، معمولا صبر برای موندن نداره.⁦...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط