{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و او زندانیِ بی دوحی بود که درون زندانی به نام"تن" زندانی

و او زندانیِ بی دوحی بود که درون زندانی به نام"تن" زندانی شده و محکوم به شکنجه بود..
دیدگاه ها (۰)

بعد نابودی خــورشیـد، مــاه هم دیگر زیبــایی نداشت.

goodnight

صداش»

"من آنِ تواممرا به من باز مده…"

مهدی غیوران ، زندانی سیاسی زمان شاه ، از تجربه ی خود از شکنج...

همه باهم و تنهاهم با هم اند تن هاهمه جمع اند و از درون تنها

🚩قلبی‌ست به سینه که پریشان رضاست🚩جانی‌ست درون تن که قربان رض...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط