{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همون گرگم که بودم ولی خب خستم زیاد

من همون گرگم که بودم ولی خب خستم زیاد
#tataloo
دیدگاه ها (۴)

من واسم خندم مرد #tataloo

با ط؛)#tataloo

ما که این حرفارو نداریم#tataloo

هنو بداخلاقی چیه#tataloo

از انسان بودنم خستمکاش آشِ دوغی بودم تو گردنه حیران🌧️😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط