{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

chehyong 80328712

دیدگاه ها (۲)

عه ایراد نداره کاپشن بپوشید ضایع شه😂😂

نینی ما داریم زحمت میکشیم یه لایکی بکن 🥹🤏🏻⠛⠛⣿⣿⣿⣿⣿⡷⢶⣦⣶⣶⣤⣤⣤⣀⠀⠀...

دقیقا وصف حال من

خیییییلی حس بدیه واقعا 😣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط