{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیتش خیلی عادی بود ولی بازم حس بدی نسبت بهش یافتم...

ادیتش خیلی عادی بود ولی بازم حس بدی نسبت بهش یافتم...
دیدگاه ها (۱۸)

متن آهنگ اسللید دوم...

تانجیروش یاح

یه گریمون نشه؟؟

خفن ترین ادیتی بود که تاحالا با این آهنگ دیدم

بازم از خانومی یافتم😭😭خیلی خوشگلههههههههههههههه

دیدم با ادیتش حال کردید بازم گذاشتم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط