{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی دوست داشتن ی طرفه چطوریه؟

میدونی دوست داشتن ی طرفه چطوریه؟
اینجوریه که طرف داد میزنه دوست نداره..
ولی تو به این فک میکنی وای چه صدای قشنگی داره
بعضی وقتا دلش میسوزه بت محبت میکنه
ولی تو میگی چه مهربونه
گاهی وقتام تو چشات زل میزنه بفهمی باید تنهاش بذاری
ولی تو محو قشنگی چشاش میشی
آخر قصه ی این عشق ی طرفه ام
دستاش هیچوقت سهم تو نمیشه
ولی حسرتش ی عمر باته
:)🖤
دیدگاه ها (۶)

از تو گله ای نیس،طبیعت ادما همینه..

ه‍‌ر #ل‍‌ب‍‌خ‍‌ن‍‌دیہ‌داس‍‌ت‍‌ان‌داره‌و‌ه‍‌ر #اش‍‌ک‌یہ‌خ‍‌اط...

شبارو بیدارم بیبی(:

زوده ولی🕶️🧑‍🦯

my_mafia_part_5 با شنیدن صدای نازک و لرزون دختر بچه ای ، سرم...

Anya x Damian پارت۴۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط