اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد؟
اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد؟
ایزدی: آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
ابتدا باید با رقیق کردن #اورانیوم ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود.
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
✅کانال رسمی #میثم_تمار 👇
@meysame_tammarr
ایزدی: آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
ابتدا باید با رقیق کردن #اورانیوم ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود.
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
✅کانال رسمی #میثم_تمار 👇
@meysame_tammarr
- ۹۴
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط