{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-بهم گف هیچوقت نمیره:)))

-بهم گف هیچوقت نمیره:)))
+خوب موند؟
-ن رفت و.... داغونم کرد:)
دیدگاه ها (۲)

سلامممم گایزصبحتون بقیر^_^🦋

عصبیم کنین با همچین چیزی مواجه میشین 😂🤌🙂

نداشتم. ندارم... نخواهم داشت 🗿

🙂✨🖤

هیچوقت یادم نمیره

من هیچوقت یادم نمیره :))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط