{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه اونی بازنده ست ک از قلبش مایه میزاره...

دیدگاه ها (۲)

به چی دل خوش کردی?

اون واسه تو نیست.... واسه همست...

این ادیت خیلی ساده از اکانت خودمه ولی زیاد خوب نشد

چقدر میخوای گریه کنی!.....

واقعا از جون و دل مایه میزاره😂❤️

رئال همیشه برنده، بارسا ی همیشه بازنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط