{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر برای هم دیگه آرامش نیستین زخمم نباشین :)

اگر برای هم دیگه آرامش نیستین زخمم نباشین :)
دیدگاه ها (۰)

جوری هم دیگه رو دوست داشته باشین ک مرردنم از هم جداتون نکنه

این مدلی عاشقی کنین ن تا میگه قهر میگه‌کات بای 😏🖐️

برای همتون از اینااا آرزو مندم

اوممم

شما که دیگه عددی نیستین...

اگرخودتونو برای نیکی نکشید انجین نیستین

برای خود ارزش قائل بشین اینقدر هول نباشین ناموسأ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط