{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون مردم در خیابان هستند(:

چون مردم در خیابان هستند(:
دیدگاه ها (۰)

همه منتظرن ابر قدرت جهان اجازه بده🕶🔥:

پهپاد شاهد این روزها در آسمان کشورهای منطقه😂🦦:

برای کودکان میناب و شهدای اخیر و خانواده های داغ دار و کشور ...

عید های قبل بودید و ندیدم ان چهره‌ زیبا را حالا با اینده چه ...

تهران نو .

🔻أَنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثْنى وَ فُرادىخیابانخیابانخیابان

تهران نو خیابان دماوند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط