{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی خوبه واسه من جون محکوم به تنهاییم و تو تنهایی آدم

تنهایی خوبه واسه من جون محکوم به تنهاییم و تو تنهایی آدم قوی میشه 💪🫡
دیدگاه ها (۰)

خستم از همه چی یه تیر روی پیشونی خلاص 🚬

همه چیز جای خودش نیست

از طرف راحت ندیده ها 😮‍💨🛌

گذشت اون روزای خوب 😮‍💨🖤

بعد رفتنت هیچکی اون ادم سابق نشدولی ته دلمون روشنه که تو الا...

عشق🖤🍒سیاه♡꙳ 𝓼𝓲𝔂𝓪𝓱🖤🍒𝓪ş𝓴♡꙳پارت یازدهم چاعان لیا داشتن تو راهرو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط