{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیخانمان های کانادا شبیه زاغه نشین های زمان شاه شدن!!

واقعا حال بهمزن هستن این پدرسگ و مادرسگ ها!!

چه ساندویچ خوشمزه ای بشه!!

روح رضاخان هم خنده اش گرفت!!!!

همینجور بدون ترمز همه رو اشتباه میگه!!

چقدر انگلیسیش خوبه!!

چه ایده قشنگی!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط