{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگم یجا دیدمش😂

میگم یجا دیدمش😂
@nil.90
دیدگاه ها (۰)

بعبع زیبایییی میبینم✨️@nil.90

به در دیوار نگاه میکنم یادشون میوفتم منظورت چیه😑@nil.90

زندگیعلی گوههه کمتر دارک باش تروخدا🙄😭@nil.90

۲۰۲۶ عزیز کجاییی🙃@nil.90

یجا دیدمت یجا دیدمت 🥺😢

میگم چقد چهره‌ی بهرام آبتین برام آشناس...نگو تو بچگی در قالب...

آقا سلام خوبین؟ میگم من جوجه گرفتم بعد مثل افسرده ها یجا مون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط