{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو صدام زندگی نمونده...!

تو صدام زندگی نمونده...!
دیدگاه ها (۱)

چقد خوبه...!

حتی شهر دیونن...!

چقد خل بودی قبلنا...!

ازت انتظار ندارم..!

امیدوارم همراه قطار زندگی حرکت کرده باشین و دلتون هیچ جای ز...

از تو بابایی نمونده..#یا_رقیه #لبیک_یاحسین#محرم

واسه تو نمونده راهی.. ꒰‌ 𝐉𝗈іꪀ 𝐂𝗵𝖺ᥒᥒᥱᥣ ↝ @Aura_vibe ⌁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط