{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم واسه اونروزایی که تنها گریه کردم فقط حالمو بالشت و گ

اینم واسه اونروزایی که تنها گریه کردم فقط حالمو بالشت و گوشی فهمید 😭😭
دیدگاه ها (۰)

خداحافظ روزای سختی روزای عاشقی روزای تلخی روزای دلتنگی👋😭😩

پسر بودن یعنی بدبختی🖤😩

اینم واسه خانواده ای که یهو پاشید😔😥

اینم واسه توی بی معرفته که ولم کردی😭😭

اینم واسه درسم درست کردم 🙂🙂نظر بدید؟

من واسه این قسمت خیلی گریه کردم😭😭

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط