{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیر سین زدن از تو

دیر سین زدن از تو قطع ارتباطم از من حالا خوش باششش
دیدگاه ها (۰)

ولی نامجونییی

تانی کوچولوم

یعنی نوشتن یدونه پیام انقد سخن بود

ای کاش اون روز نمیدیدمت

فکر کردی چرا بدم میاد از دیر سین زدن؟

هنوز میکنه حرصیم اگ پیاممو کنی دیر سین):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط