{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زن بودن خیلی خوبه

زن بودن خیلی خوبه
اونقدر که حقش خوشبختیه...👌👌
دیدگاه ها (۲)

انشالله برا هیچکی اتفاق نیوفته 😔😢

اگه خسته شدی ،یاد بگیر استراحت کن هرگز تسلیم نشو...

غم مخور جانا در این عالم که عالم هیچ نیست...🌱😍

اااالهیییی 😔😔خدا نکنه کسی تنها باشه...🥀🥀

ولی جکس خیلی گناه داشت اون حقش نبودددددد

وقتی اونقدر رفتارش با بچه ها خوبه که میتونی قسم بخوری در آین...

#پروف_بیوگرافی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط