{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تولدت مبارک ملکه ی زیبایی🥳🥳

تولدت مبارک ملکه ی زیبایی🥳🥳
میدونم گذشته ولی خوب من گذاشتم
دیدگاه ها (۴)

این رو بفرست به کسی که از ته قلبت دوست داری🖇💜🖇

کی ها تونستن همه رو برن 😶من فقط 2 رو تونستم برم😑😐

اگه استوری یا پیجت نزاری ارمی نیستی😢🥺

جیسو ی خوشگلمون

هوتن تولدش مبارک نباشهاشتباهم کردم عکس گذاشتم تولدت مبارکبدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط