{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اردیا

اردیا
ببخشید دیر اومدم
دیدگاه ها (۴)

اردیابترکونید

اردیابچم همش ارسلانو انتخاب میکنه💌👀

اردیافقط پانیذ که داره حرص میخوره

اردیا اینحا هم ارسلان سر نداره نمیدونم چرا

ببخشید دیر شد میدونم خیلی دیر شد واقعا ببخشید دخترا 😭😭😭😭

ببخشید دیر گذاشتممم

ببخشید دیر به دیر میزارم امتحانات داره شروع میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط