{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)؟

:)؟
ادیت: (با لبخند)دنیا بدون آدما‌ قشنگ تره!
دیدگاه ها (۴۲)

درسته! من به هیچی اهمیت نمیدم!...

حقیقت همیشه تلخه... برا همینه که همش سعی میکنم تو رویا هام ب...

.....

.

به نظر شماکدوم ادیت باحال تره

🫩#باور #این #ادما #بیرحم #اهنگ #mosic #ترند #ادیت #حق #خنده

کدوم صفحه قشنگ تره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط